Veelgestelde vragen

 
Welke zijn de Voordelen van wol en waarom zal ik wollen deken gebruiken?

Wol is een natuurlijk materiaal en staat bekend om zijn veelzijdige eigenschappen:

        • Wol is natuurlijk
        • Wol ventileert
        • Wol isoleert
        • Wol is natuurlijk afbreekbaar
        • Wol neemt vocht op
        • Wol is zelfreinigend
        • Wol is water en vuil afstotend
        • Wol is antibacterieel en neutraliseert geuren
        • Wol voorkomt schimmel
        • Wol voorkomt huismijt
        • Wol werkt brandvertragend
        • Wol is vormvast
        • Wol is niet statisch
        • Wol is duurzaam, heeft een lange levensduur
        • Wol beschermt tegen UV-straling
 
Waar komen Alenika dekens vandaan?

Alle Alenika assortiment wordt in magische Rodopegebergte in Bulgarije geproduceerd. Op pagina  “Alenika”  vindt u meer over onze producten.

Hoe verzorg ik mijn Alenika producten?

Wol is een zacht natuurlijk materiaal, die zichzelf kan reinigen. Op pagina “Hoe verzorg ik mijn Alenika producten?” vindt u meer informatie.

Hebben jullie ook een fysieke winkel?

Wij hebben op dit moment geen winkel.

Hoe kan ik producten bestellen?

Het bestelproces is zo eenvoudig en duidelijk mogelijk gehouden. Kies in welke categorie jij een product wilt bestellen. Selecteer vervolgens jouw product en volg de stappen in het bestelproces. De prijzen van onze producten zijn inclusief BTW.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Indien u online heeft besteld, stuurt alenika.nl direct een email ter bevestiging van uw bestelling. Mocht u geen bevestiging van uw bestelling heb ontvangen, laat het ons even weten via contact@alenika.nl.

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

Verzendingen binnen Nederland is GRATIS.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Na het verzenden van uw bestelling ontvangt u een e­mail met trackingcode.

Kan ik de bestelling nog annuleren of wijzigen?

Voor annuleren of wijzigen volgt u de procedure “Bestelling retourneren”.

Ik heb een verkeerd adres ingevuld bij mijn bestelling. Kan ik dit nog wijzigen?

Het is niet mogelijk om van een geplaatste bestelling de adresgegevens te wijzigen of de bestelling te annuleren. De bestelling wordt bezorgd op het door jou opgegeven adres.

Hoe meld ik een klacht over een artikel?

Laat het ons weten via contact@alenika.nl.